Splošni pogoji spletne trgovine Tenpet.si
Splošni pogoji spletne trgovine Tenpet.si
Splošni pogoji za poslovanje s Spletno prodajo TENPET Matej Petan s.p.
1. Splošno
Te osnovne smernice za transakcije so obvezne za prodajo produktov, ki so predstavljeni v brošurah in na internetni strani družbe Spletna prodaja TENPET Matej Petan s.p.. Splošni dogovori so dostopni na internetni strani https://www.tenpet.si, kar pomeni, da vsak kupec, ki izda naročilo preko spletne strani, popolnoma razume in sprejema njihovo celotno vsebino. Vaše naročilo, oddano na katerikoli način, se šteje za popolno strinjanje s temi osnovnimi splošnimi pogoji za poslovanje. Vsa sporazumevanja in pogajanja so napisana v slovenščini.
2. Naročanje artiklov
V našem podjetju je nakupovanje varno in preprosto. Naše izdelke si lahko doma ogledate v vašem udobju, in če ugotovite, da niso ustrezni, jih lahko enostavno vrnite skupaj z obvestilom o odpovedi in računom (poglejte razdelek o vračilu izdelkov). Naši izdelki so na voljo za nakup na več načinov:
-S pomočjo elektronske pošte na naslov: info@tenpet.si
-Preko spletnega portala: https://www.tenpet.si
-Preko telefona na številko: 069 299 070
2.1. Naročanje preko spleta
a. Naročilo na naši spletni strani oddate tako, da poiščete željeni izdelek v spletni trgovini. Kliknete na gumb »Dodaj v košarico«. Nato izberete možnost »Nadaljuj z nakupom«, če želite nadaljevati z nakupovanjem ali kliknite gum » Na blagajno« da si ogledate vsebino košarice.
b. Če že imate uporabniški račun, se prijavite z obstoječim geslom in e-mail naslovom in kliknite gumb 'Prijavi se'. Če pa nimate še uporabniškega računa pa izpolnite obrazec s podatki kupca. Če želite račun na podjetje, to ustrezno označite s kljukico na polje 'Želim račun na podjetje'. Za nadaljevanje kliknite gumb 'Naslednji korak'.
c. Nato izberite način prevzema in plačila.
d. Če imate kupon za popust, ga vnesete v polje 'Vnesi kodo kupona' in jo potrdite s klikom na gumb
e. V zadnjem koraku si lahko ogledate končni znesek in naročilo potrdite. Pred zaključkom lahko še odstranite izdelke iz košarice tako da kliknete na okenček označen z × ali pa dodate dodatno količino izdelkov z +. Pred potrditvijo označite polje »Strinjam se s pogoji uporabe«. Naročilo potrdite s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
f. Naročilo v vrsti za realizacijo: Po uspešnem oddaji naročila boste prejeli obvestilo prek elektronske pošte, ki potrjuje, da je naročilo sprejeto v procesiranje. Prav tako boste obveščeni preko SMS sporočila.
g. Naročilo odpremljeno: V primeru nepopolnih podatkov vas bomo kontaktirali prek elektronske pošte ali prek telefona, katerega številka je navedena v kontaktnih informacijah. Popolno naročilo bo dobilo status "odpremljeno naročilo," kar uradno potrdi pogodbo o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom. Obvestilo o odpremi bo poslano prek elektronske pošte in preko SMS sporočila.
h. Artikel na zalogi: Informacije o razpoložljivosti artikla in predvideni dostavi so vidne na naši spletni strani.
i. Naročilo potrjeno: Naročilo bo dostavljeno v logistični center. Vsi artikli, ki so na voljo pri obdelavi naročila in pakiranju, bodo dostavljeni v največ 14 dneh. Če v tem obdobju ne prejmete artiklov, nas pokličite na telefonsko številko 069 299 070 ali pa nam pošljite vprašanje prek elektronske pošte. Večina pošiljk je običajno dostavljena v 24 urah med delovniki. Obvestilo o dostavi bo poslano prek elektronske pošte in preko SMS sporočila.
3. Realizacija ali zavrnitev naročila
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z ukrepi, ki so potrebni za izvršitev prejetih naročil, bomo začeli čim prej. V primeru, da Spletna trgovina ugotovi, da naročilo ni izvedljivo v skladu z navedenimi splošnimi pogoji, si pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
4. Dostava naročenih izdelkov
V predvidenem časovnem okviru bomo pripravili naročene izdelke in jih odposlali na vaš naslov. Na računu, ki ga boste prejeli, bodo tudi vse informacije o garancijskem obdobju za elektronske izdelke. Ta račun služi kot dokaz garancije, in ko je naročilo enkrat oddano, ne bo mogoče spreminjati podatkov o plačniku.
Izdelke bomo dostavili z našimi partnerji, v primerni paketni embalaži. V primeru, da vas dostavljavec ne najde doma, bo pustil obvestilo o prispetju paketa in vas vprašal o možnostih dostave. Lahko pa paket prevzamete tudi v eni od poslovalnic dostavne službe. Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično naročilo znaša 2,99€ z DDV.
Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično naročilo pa so brezplačni, če je skupna vrednost naročila najmanj 30 EUR z DDV, in to velja samo za plačila vnaprej. To pomeni, da ne boste plačali dodatnih stroškov poštnine, če vaše naročilo presega 30 EUR in plačate vnaprej.
O morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave, pošiljanja ali pri sklenitvi pogodbe, ki jih ni mogoče vnaprej izračunati in predvidevati pa ste dodatno obveščeni preko elektronske pošte ali SMS sporočila.
Naročene izdelke bomo dostavili v običajnem dobavnem roku, ki znaša 2-4 delovnih dni od datuma prejema naročila. Če ne moremo dostaviti izdelkov v zakonsko določenem roku 45 dni (na primer zaradi zamude pri plačilu predračuna), vas bomo obvestili o novem predvidenem roku dostave, takoj ko bo mogoče.
Če izdelkov niti po dodatnem roku ne moremo dostaviti, imate možnost odstopiti od pogodbe, in v tem primeru vam bomo vrnili vsa prejeta plačila v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Ne glede na zgoraj navedeno pa lahko po poteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetje dalo dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če ste podjetje pred sklenitvijo pogodbe obvestili, da je dogovorjeni rok ključna sestavina pogodbe.
Za posebna naročila izdelkov, ki niso na zalogi, ni možen odstop od pogodbe, prav tako ne za osebno varnostno opremo ali naprave zaradi higienskih razlogov.
5. Razprodani izdelki
V nekaterih primerih se lahko zgodi, da izdelka ne moremo dostaviti, ker je razprodan (zlasti, če ne plačate v roku 48 ur po izdanem predračunu). Prosimo za vaše razumevanje. Verjamemo, da boste med našo pestro izbiro izdelkov našli alternativni izdelek. Če izdelka ne moremo dostaviti v zakonsko določenem roku 45 dni, vam bomo povrnili vsa sredstva, ki so nastala pri naročilu.
6. Prevzem naročenih izdelkov
Izdelke lahko prevzamete preko dostavne službe ali osebno na našem naslovu.
7. Cene
Vse cene, ki so navedene, so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Zavezanci za DDV morajo ob naročilu predložiti identifikacijsko številko in polno ime podjetja. Cene izdelkov so označene in jih morate v primeru oddanega naročila tudi upoštevati. Za vas torej velja cena, ki je navedena v naši spletni trgovini in s katero ste bili dodatno seznanjeni v postopku naročila ter ste se z njo strinjali. Cena se lahko naknadno spremeni le z izrecnim soglasjem pogodbenih strank. Ne odgovarjamo za cene izdelkov na drugih spletnih straneh naših partnerjev.
8. Načini plačila
Naročene izdelke lahko plačate na več načinov:
-Plačilo ob prevzemu (gotovina ali kartica, z dodatnimi stroški pošiljanja)
-Plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami
-Plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti, veljaven je 3 dni)
-Plačilo prek PayPala
Izbrani ponudnik bo izdal kupcu dokument s stroški na trajnem mediju. Za podrobna navodila o servisiranju, garanciji in možnosti preklica naročila se obrnite na nas preko elektronske pošte. Naročilo oziroma pogodba o nakupu je v digitalni obliki shranjena na strežniku ponudnika in vam je dostopna prek vaše e-pošte. Ponudnik si pridržuje pravico do dostave naročenih izdelkov samo ob predhodnem plačilu na osnovi izstavljenega predračuna.
V primeru, da poravnate obveznosti po dogovorjenem roku, vam bodo zaračunane zakonske zamudne obresti. V primeru zamude pri plačilu vam bodo prav tako zaračunani stroški za opominjanje in vse druge povezane stroške v zvezi z izterjavo neporavnanih obveznosti, vključno z odvetniškimi stroški, sodnimi taksami in drugimi pristojbinami.
S sprejetjem naročila za izdelke soglašate, da v primeru zamude pri plačilu ponudnik ali njegov pooblaščenec pridobi vse potrebne informacije o vašem premoženju in opravi vse preverbe, povezane z vašimi bančnimi računi pri finančnih ustanovah ter zaposlitvijo. Prav tako se strinjate, da se te informacije lahko posredujejo drugim pravnim osebam, v namene izterjave terjatev, ki izhajajo iz neporavnanih obveznosti za naročene izdelke.
9. Garancija elektronskih izdelkov
Za vse elektronske izdelke velja garancija 12 mesecev, ki začne veljati od datuma prejema blaga. Kupec lahko uveljavlja garancijo s pomočjo garancijskega servisnega lista in računa. Če popravilo izdelka traja več kot 45 dni, ima kupec pravico do zamenjave z novim izdelkom, če to ni mogoče, pa do povračila kupnine za izdelek.
10. Skladnost blaga
10.1 Odgovornost prodajalca za neskladnost blaga
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
10.2 Subjektivne zahteve za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
73. člen (objektivne zahteve za skladnost blaga)
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
10.3 Objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi
(1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
(2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
10.4 Razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
10.5 Neskladnost zaradi nepravilne namestitve
(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
10.6 Pravice tretjih oseb
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
10.7 Jamčevalni rok
(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.
(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
10.8 Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti
(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.
10.9 Splošne določbe
(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.
10.9 Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
10.10 Vzpostavitev skladnosti
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
10.11 Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
10.12 Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
10.13 Obstoj neskladnosti
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
10.14 Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine
(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
10.15 Izguba pravic
Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
11. Zaščita in dostopnost osebnih podatkov
Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu s trenutno veljavnimi zakoni. Podatki, ki jih zbiramo ob naročilu in uporabi spletne strani, se uporabljajo za pošiljanje informacij, ponudb, računov in druge komunikacije med vami in spletno trgovino.
14. Reševanje sporov izven sodišča in drugi pravni ukrepi
Spletna trgovina se trudi po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo v sporazumu. Če to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Novem Mestu. Skladno z zakonom o izvensodnem reševanju sporov ne priznavamo pristojnosti izvajalcev izvensodnega reševanja sporov za reševanje potrošniških sporov. Pritožbo lahko kupec vloži na platformi EU za izvensodno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Povezava do SRPS je na voljo na naslednjem naslovu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Podatki o vpisu v register
Spletna Prodaja, TENPET Matej Petan s.p.
Podbreznik 15
8000 Novo mesto
Matična številka: 9507876000
Davčna številka: 76736555
DDV zavezanec: NE
Datum vpisa: 23.10.2023
Glavna dejavnost: 47.910
Vpis v Ajpes: Novo Mesto
UVELJAVLJANJE PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE
1. Pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da v 14 dneh obvestite naše podjetje, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
2. Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe
Če ste se z nami dogovorili drugače, nimate pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
3. Štetje roka
Pri prodajni pogodbi začne odstopni teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
4. Roki pri opustitvi informiranja o pravici do odstopa od pogodbe
Če podjetje potrošniku ne poda informacij o pravici do odstopa od pogodbe je rok za odstop od pogodbe eno leto. Rok začne teči po izteku odstopnega roka.
Če podjetje potrošniku poda informacije o pravici do odstopa od pogodbe v enem letu po začetku teka odstopnega roka, začne odstopni rok teči z dnem, ko potrošnik prejme informacije.
5. Obvestilo o odstopu od pogodbe
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V tem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. Obliko in vsebino obrazca z odstopno izjavo predpiše minister, pristojen za varstvo potrošnikov.
6. Prenehanje obveznosti strank
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede na izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
7. Vračilo blaga
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
8. Stroški povezani z odstopom od pogodbe
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
9. Odgovornost za zmanjšano vrednost
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.
10. Vračilo plačil
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti.
Te osnovne smernice za transakcije so obvezne za prodajo produktov, ki so predstavljeni v brošurah in na internetni strani družbe Spletna prodaja TENPET Matej Petan s.p.. Splošni dogovori so dostopni na internetni strani https://www.tenpet.si, kar pomeni, da vsak kupec, ki izda naročilo preko spletne strani, popolnoma razume in sprejema Splošne pogoje podjetja. Vaše naročilo, oddano na katerikoli način, se šteje za popolno strinjanje s temi osnovnimi dogovori za poslovanje. Vsa sporazumevanja in pogajanja so izvedena v slovenščini.